härlig vecka!! :)

Ja verkligen..jobbade ju helgen som var, inte roligt. Långa pass och mkt ensammen = fullt upp!
Så var jag ledig mån, tis och idag. Mkt skönt och slött. Jobbar en delad tur imorgon, sen ledig fre, lör och sönd.
Känns skitbra att få vara ledig..jobbat mkt sista tiden ;P
Även om de är kul och jobba är de skönt med ledig samtidigt som hjärtat.
Han är långledig två veckor nästan så de är toppen.

Igår var vi ut med skotrarna..ett härligt gäng!
Skrattade mkt..hahaha!!
Det var jag och hjärtat, tobbe och lotta med kidsen, henke och vicky med minsta kidet och bensryd och krille.
Skönt att vara ute och grilla och mysa i solen! :)
En fastkörning och en vurpa men det gick ju vägen ;P
Men jag är så hamig..måste köra på led hela tiden..är så rädd och mesig.
Nåja..kul var det!

Lucaz har sovit över igår till idag..steg upp med honom halv sju.
Kokade varm choklad och packade fika, dom skulle åka skidor i pagela.

Precis när han farit och jag somanat om ;p så rinde håkan (barnens pappa) och frågade om pauline fick komma..hon var lite krasslig och dom ringde från dagis.
Så nu ligger hon i soffn och ser emil, lillhjärtat. Vad gör man inte för dom små liven :)



Idag ska jag städa..dammsuga och skura.
Städa köket och baka nått.
Så ska jag tvätta..

Sen sa jag just till hjärtat att vi borde skotta upp till våran grillplats.
Så vi får la se om de blir idag..hade varit härligt att sitta där ute i solen och grilla lite :)




Mino mår fortfarande inte bra..hon är så himla mager. Undra om hon gått ner ännu mer än när jag vägde henne sist på sjukhuset. Tror de..man känner kotorna..hon är inte kry alls. Inte sig själv och off.
SKa på återbesök på fredag..får höra vad dom säger då.

Nu ska jag ta hand om sjuklingen!
Hejs :)


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0