härligt väder :)

Jag blir så glad och på bra humör när det är så fint ute! :)
Däremot blir jag mindre glad när ljuset tar sig så långt in..alla minsta små dammkorn syns ju.
Man får torka och städa ihjäl sig..

Idag har jag varit ute och suttit på bron, så skönt. Skottat kring bron så det är välkomnande ;p
På fredag ska jag sätta ut lite påskliljor :)
Och påskriset åker nog ut lite tidigare..imorrn kanske.
Ska sno lite tallris när vi åker upp till bredåker ikväll, lite björkris också.
Ska sätta tallris i blommlådorna under tvättstugan och toan, det skulle jag gjort i höstas..men murgönan var ju grön och fin så länge så jag glömde helt bort det.

Har bakat choholate chip orange cookies idag, mkt goda! Bulldegen är på jäsning så ska baka ut apelsin och choklad bullar strax! Nu kom hjärtat hem..varit och kört skoter med Lucaz som kom hit efter skolan!



Vi höres!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0