helt off

Jag har varit helt off sista tiden, jobbat så mkt.
Trodde dessutom att äntligen, jag är ledig fre lör och sön. Men nää
Jobbar imorrn med 7-17.
Fy fan..när man är inställd på att vara ledig.

Men det ger pengar ;P
Och så hinner jag ändå mysa med pauline som ska sova här.
Blir fredagsmys imorrn för mig och henne ;p
Dom stora kidsen är hos moster uppe i arjeplog på sportlov.
Kul :)

Annars är det som vanligt..känner att jag behöver städa.
Det är nackdelen för en pedant som mig, när jag jobbar så mkt, att hemmet får sig en liten törn.
Och nää visst, skulle ni komma hit så tycker ni säkert att de inte är stökigt, men jag är ju galen ;P
Så i helgen blir det städ :)

Och jag har i veckan satt min första surdeg..
Den bubblar för fullt..imorgon ska hon ha mera mat :)
Ska bli nått gott bröd av henne i helgen tror jag.

Bakar ni med surdeg??

Grannen har varit här idag med traktorn..han är så gullig!!
Världens bästa granne!! :)
Ska gå över med en whiskey åt honom..han fick två bullpåsar i förra veckan :)

Nu ska vi faktiskt gå och lägga oss.
Har aldrig hänt ska jag säga..
Men vi börjar båda väldigt tidigt imorgonbitti så det ska bli så skönt.
Ny duschade och renbäddat.
LIgga och mysa och prata innan man somnar, det är det bästa :)

På återseende.

Trevlig helg på er :)



Älskar mina nya ernst..så fina!! :)

Kommentarer
Postat av: zara

Hahah vänta tills ni skaffar smått då är det jobbigt när man är pedant, ja är också väldigt pedant av mig men det håller inte i längden...direkt man har städat och plockat undan ser det likadant ut som när man började...

2010-03-05 @ 11:26:02
URL: http://millybus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0