lillmissen sjuk..

Jag har varit med Mino till vet idag, hon mår inte bra. Hon har kräkits små gula fläckar lite här och var, hon är inte sig själv, bara ligger, helt off.
Igår när jag kom hem från jobbet så kom hon inte ens och hälsade, hon brukar vara värre än en hund. Kommer springande och jamar som en tok så fort man sätter i nyckeln i låset.

Hon är snål med blod, det kom inte en droppe fast dom satte kanyl..så nu ligger hon på dropp kvar på sjursjukhuset. Dom ska prova mera imorgon. Får avvakta tills dess.
Stackars liten, vad hon ska fundera vars hon hamnat.

Jag är ledig till på lördag tror jag :) Hoppas på det ;P
Så jag hinner med här hemma, hemmet blir lite lidande som sagt när jag jobbar.
Måste ju hinna baka med min surdeg också.
Ska visa er sen om de blir bra! ;p

Varit i Luleå idag..

Nu har vi alla tre filmerna ;p
Ska ses ikväll!!                                  Lite nytt smink!

                       


Lite nya kokböcker :)




      Veckans tulpaner..Jättefina, spräckliga lila och gula :)



Har hittat kabeln till kameran så lägger in lite bilder på förra veckans shopping:

Fin lyckta från sävast trädgård..
Gillar den runda stilen..hade den varit i vitt hade de varit klockrent ;P

                   

Ny klös/viloplats till missarna.
Som förövrigt är ointresserade..

    

                      


Nya handdukar och nyss duschdraperi till toan, man ser lite i spegeln de gröna draperiet ;P
Mkt fint..(så fint de nu kan va i ett gammalt badrum)

                   


Min fina lyckta lyser så fint på kvällen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0