Lite påskfint..

Idag har jag varit hos Vickan..hälsat på. Hon hade bakat supergod sockerkaka!! :)
Sen drog vi iväg på bobutiken och jag hittade en olivsked som jag ska använda när jag bakar cupcakes, till att gröpa ur dom till fyllningen. Tänkte jag..
Och så åkte vi på sävastträdgården..hittade två små påskdekorationer..

Har inte fått tag i nått påskris ännu..
Undra om man ska ge sig ut och sno lite..
Känns så dumt..men så gör väl dom flesta?!

Lite påskblommor har jag iaf..och en kyckling ;P



                       






På fredag ska vi bort på påskmiddag till svärisarna så då ska jag knåpa ihop en egen liten påskgrupp åt dom!
Sen på lördag kommer micke hit..var så längesen så det ska bli så roligt! Han sover nog över...
Så blir det lite utevistelse på söndag om det är fint väder..älsklingen har ju skottat fram grillplatsen ;p

Har just mejlat iväg lite bilder till malin hon ska hjälpa mig med en finare header till bloggen :)
Snälla snälla malin! :)

Ska lägga mig strax..börjar sju imorrn! Längtar, så längesen jag jobbade :/
Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0