Lördag.

Var en trevlig dag igår, om man bortser från veterinär besöket..
Hon mår inte alls bra.
Hon hade gått ner nästan ett halvt kilo på mindre än 1,5 vecka.
Inte klokt, nu väger hon lite drygt 2 kilo. Ingenting alltså.

Hennes värden var skyhöga..dom röntgade njurarna och dom ser inte så fina ut, väldigt ojämna i formen, vilket inte är bra och det tyder visst på kronisk njursjukdom.
Vet tyckte vi skulle ge henne en chans till, men det känns som att hon sa så för min skull mest.
Så det som gäller är att få i henne vatten och mat. Hur lätt är det då?!
Omöjligt nästan.
Köpte med mig all möjlig mat..blöt mat. Och det funkar..än så länge äter hon mer än hon gjort på hela förra veckan.
Så det känns liiite ljust. Blir en kamp för livet nu i helgen.
Återbesök på måndag.

Hjärtat är och kör skoter med nå killkompisar.
Jag valde att stanna hemma..dels för att vädret inte är på topp och dels för Minou´s skull.
Vill vara med henne och mata och truga.
Så får vi se hur det blir imorgon..om jag följer med på en skotertur! ;p

Ikväll ska vi mysa bara jag och min älskade man. Har varit så fullt upp hela veckan så vi har knappt umgåtts nått själva. Så det ska bli så skönt. Lite god mat och mysa är vad som behövs.



Hur har ni det i helgen?
Gör ni nått skoj?
Heejs!

Kommentarer
Postat av: helena

Tack för kommentaren! =)

Hoja, stackars din lilla missse -hoppas verkligen att hon blir frisk igen! kramar

2010-03-20 @ 18:15:05
URL: http://geekspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0