städ och grejs dag.

Idag tänkte jag röja här hemma..gud hur det ser ut! Så fort solen och ljuset kommer fram så ser man alla små skavanker. Inte roligt alls. Men bara gilla läget ;p
Så jag hade tänkt hinna med en jävla massa idag faktiskt.

Städa köket
Skura toan
Rensa och fylla på kattlådorna
Dammsuga 
Min älskade man gjorde detta
Skura och detta..medans jag gjorde middag! :)
Dammtorka
Hänga en maskin och starta en ny
Kamma katterna, klippa klor och bada
Plantera lite påskliljor och göra påskfint
Ut och ragga påskris och lite tallris..
Skurat ur alla lådor i köket
Hängt ut alla mattor
Åka på stan och göra bort lite ärenden
Möblerat om i köksskåpen

Får nog återkomma senare idag..lär ju ha lite fullt upp ;p
Om älsklilingen kunde komma hem och assistera kanske det hade gått lite fortare..men samtidigt vill jag göra det själv! Så det blir gjort på mitt sätt..för det är det bästa sättet ;P hahahah!!

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0