Tårtgrejs.

Idag tog jag sovmorgon..gud vad trött jag var! Känns i kroppen att man varit på äventyr i helgen, mkt stilla sittande i bil. Men det var ju värt det ;P

    



Ville bara visa er hur tårtan såg ut innuti :)
Vi använde oss utav pulver när vi gjorde mousserna och det är inte någon hit för mig. Jag tycker det är godast att göra själv..men förstår att vi använde oss av de när vi var så många! :)

Jag köpte med mig lite grejer från henne..trots att jag har massor! Jag har allt! Herrejessus.
Men lite till behöver man alltid ;P



                                           
 
Plastpinnar som man använder till våningstårta.          Glitterspray.




Två st stora tyllar till spritsning och en pulverfärg i mörkrött, som man målar blommor med.

                                                                     

Ett värktyg som gör fina linjer och volanger etc.                          Glansspray som man sprayar tex på blomblad
                                                                                               så dom ser äkta ut.

Och självklart ett bakspray. Som man sprayar sin bakform med..fastnar ingenting, man behöver inget ströbröd och framför allt man slipper grylla. Lätt och smidigt!! :)



Sådär..då har jag visat er lite bra tårtgrejer ;p hahah!!

NU blir det en varm dusch och sen i säng!
Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Zara

Åhh vad god tårtan såg ut,vad gör ni med dom sen??=P



När blir det husvisning och provsmakning??=P

2010-03-30 @ 17:07:32
URL: http://millybus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0