Tidig kväll.

Blir nog en tidig kväll ikväll..gud så skönt!
Hjärtat ska upp före fan imorrn (läs typ halv fyra) så då passar jag på att mysa ner under täcket med honom strax! Han har skurat och dammsugit idag..gud vad bra han är! :)
Han gör det mkt bättre än mig..så det blev så fint!

Ska lägga in mattorna strax som hänger ute på vädring..
Vad tomt de ser ut utan mattor..

Har bakat kubbar idag..blev jättegoda! Ovanligt bak nu för tiden kanske ;p
Lite farmors känsla över de hela..

Så kvar imorgonbitti är att dammtorka och plantera ut lite påskliljor.
Sen är det tipptopp.

Vi var på stan idag och svängde om elkedjan..
dom hade 70% på massa lampor..och jag kunde inte låta bli. Hittade en perfekt en till våran lilla byrå utanför toan..



Ni får ha överseende med makens telefon på laddning ;P

    



Visst är den fin?
Förstår ni vilket klipp!! Den hade kostat 620kr och så 70% på det..
Lika med väldigt billigt ;P
Me like!

Nu blir det halv åtta hos mig, sen sängen!
Upp tidigt imorrn och fortsätta städa lite..;p

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy vad snygg :D

2010-03-31 @ 13:23:22
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, jag vet, hon är typ bäst! ;) Jag ska hälsa henne från dig nästa gång jag pratar med henne... :) Ha en underbar påsk! Kram.

2010-03-31 @ 18:35:14
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0