Bullbak :)

Vaknade senare än jag tänkt idag också, jag suger verkligen.
Men den tiden kommer väl också nån gång när man växer upp ordentligt och får problem med sömnen, så bara tacka och ta emot nu då ;p

Maken har hunnit vara och träna på morgonen och jag har röjt undan här hemma.
Precis satt en bulldeg på jäsning. Väntar på den, sen blire bullar för hela slanten.

Sedan innan middagen ska vi gå en prommis, till svärisarna och kolla om dom är hemma!
Tar nog kanske med en bullpåse ;p

Kan hända att jag uppdaterar senare..med bilder på bullarna ;p


Kommentarer
Postat av: Anna

Man kan inte kalla dig LAT i alla fall för du bakar lika mycket på en vecka som jag gör på ett helt år! :)

2010-10-19 @ 15:46:35
URL: http://iannashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0