LCHF

Jag skiter i cambridge..det går verkligen inte. Hur mkt jag än vill!
Men jag får inte ner dom, spyr direkt upp varje klunk, som jag sedan får svälja ner igen med vatten.
Nä jag ryser bara jag tänker på det.
Vi kör på lchf istället. Det vet jag att jag klarar av att hålla mig till!

Slipper spy och äta god mat istället.

Nån som kör det som läser här? :)


Så förutom att jag är sjukt besviken på mig själv som inte fixar det där så är jag taggad till tusen med lchf. Jag kommer inte köra helt frenetiskt galet, utan bara köra väldigt lite kollisar, men ändå kanske dricka mjölk stundvis och kanske en potatis på helgen. Men i övrigt blir det äkta smör och grädde ;p

Haft en jobbig helg, känt mig totalt värdelös. Men så är det ibland, bara ta nya tag!
I övrigt har det varit en toppen helg :)
Varit och ränt igår med svärisarna på storheden och så. Idag har vi varit uppe tidigt och for till pite, för att hjälpa micke med nå grejer. Sedan har vi varit på kalas hos svågern (blir d så? Mattis bror alltså) som fyller år!
Mkt trevligt!

Men nu ska vi äta nått och sen blire nog nån film.
Men först måste jag på ica och köpa maskindiskmedel, det kan inte vänta tills imorrn (när vi ändå ska dit och handla). Måste köra disken nu! :)

Trevlig kväll på er! :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag har kört det och jag rekommenderar det starkt! Jag har gått ner 9kilo på mindre än 2 månader. Vi körde iofs stenhårt och unnade oss ingenting men då det gav ju verkligen resultat.

Men för 1 vecka sedan så gick vi över på GI och nu unnar jag mig lite godis en dag i veckan, på helgen då det är idol osv :).



Lycka till! Det finns ju en massa recept på internet :).

2010-10-25 @ 19:19:37
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Elina

Hejja dig!

2010-10-26 @ 22:44:28
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0