Lördag.

Så skönt med helg :)
Även om jag inte jobbar alltid så mkt på veckorna så är det endå en speciell känsla när det är helg!

Idag vaknande jag tidigt, för att färdigställa en tårta som skulle hämtas kl 12. Grävmaskintårtan i tidigare inlägg. Sen har jag röjt i köket, duschat och slappat i soffan. Mkt skönt.

Ikväll ska vi till mattis lillebror och spela spel! Ska bli riktigt kul!
Länge sen vi hade en spelkväll!!

Nått som är skitbra är ju min glasskål till kitchen aiden..jag vet att jag tjatar. Men den är grym.
Bäst av allt är att det följde med ett lock till, så man kan ha den i kylen under natten.
Perfekt!! Som igårkväll när jag hade vispat grädde..på med locket och in i kylen! Perfa!



Jag fryser som en tok, undrar om jag håller på att bli förkyld?!
Kanske det. Funderar på att ta en varm dusch igen.
Jo så får det bli!

Vad ska ni göra i helgen??
Hoppas ni får en trevlig helg iaf ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0