torsdag och ledig :)

När jag vaknade i morse var det vitt :) Mkt snö..
Jag är inget fan av snön alls, gillar inte vinter och kallt. Men jag tycker ändå att det är något speciellt med första snön, lite som när man var liten. Vilken lycka det var när man vaknade..
Tycker ändå vi har tur som har så fina årstider iaf..även om man kanske inte gillar alla lika bra ;p





Är förvånad att det var så mkt snö..klockan är ju ändå lunch nu.



Idag blir det städ och bak som står på schemat.
Ska sätta en bulldeg strax och medans den jäser så hinner jag dammsuga och skura. Och hänga tvätten när den är klar. Perfekt!
Sen halv två ska jag hämta pauline på dagis! Mys :)
Cissi kommer också, vi ska baka till discot som är imorgon. Vilken bra moster jag är! :)

Ikväll blir det tårtdekorationer med Malin :)
Kanske återkommer med bilder ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0