bidde inga macarons..

Jag fick ett rejält städ ryck! Fasiken vad det gick undan!
Dammsugat och skurat hela nedervåningen, tvättat och vikt in tvätt.
Skurat toaletten nere.
Rensat kattlådorna, som förövrigt ska bli en. Finns ingen anledning att ha flera när vi bara har en kisse.
Dammsugat och skurat övervåningen.
Hängt ut sängkläderna.
Dammtorkat.
Skurat toaletten uppe också.

Puha, men så skönt att ha det gjort.
Nu ska vi åka iväg och se om svärisarna är hemma.
Lämna igen gps som jag lånat ;p
Ska svänga om godisarenan och hyra en film och köpa lite godis.

Sedan behöver vi åka på återvinningen med diverse pappersförpackningar och sånt, och så behöver jag uti skogen och sno lite tallris.
Men får se om det bli ikväll eller imorrn.
Är så trött och ont i nacken.

Imorrn ska jag på stan!! :)
Lönen kommer och lite måsten måste uträttas.

Ska köpa smink, behöver ny mascara, ögonbrynspenna, kajal och rouge.
Ska också köpa en ny kattlåda till Melker, börja på ny fräsch låda när han är själv.
Skulle behöva gå och anmäla mig arbetslös på arbets också..så jag kan stämpla om jag inte får några turer.
Och baka macaron..och göra tårtdekorationer ;p
Åka på fagernäs trädgår och köpa ljung och göra fint ute!
Så full rulle imorrn.

Nu ikväll blir det mys!
Köttfärssås och makkisar när vi kommer hem, sen godis och film!
Mumms!! :)

hej så länge.

Underbar blomma jag fick av hjärtat i sommras.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh jag måste oxå ta och göra fint ute! Men jag vette tusan hur? KRAM

2010-09-27 @ 08:23:45
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0