Gjort höstfint!

Igår köpte jag ju ljung och hämtade hem tallris..
Så idag slog jag slag i saken. Mkt nöjd är jag! :)



Gjorde en grupp att ha på bänken på bron..med ett vitt kålhuvud, ljung, tallris och mossa.
Så kul att pyssla och göra fint! :)

          

Ljung är verkligen höst :) ♥




Planterade em ljung i varje låda tillsammans med massa tallris.
Blev jättefint. Men tror jag ska hämta lite mer ris.

  

Dels tycker jag det är fint och blanda ljung och tallris, men också för att jag har ju så många lådor 4 stora och två små, så det skulle bli gode dyrt att fylla dom med ljung.
Men jag gillar kombon med det gröna ;p



Välkommen hem till oss :)

Kommentarer
Postat av: Annn

Jättefint!!

2010-09-28 @ 19:12:44
URL: http://www.iannashus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0