Resfeber deluxe ;p

Jag känner mig jätte nervös! :) Och jag vet inte varför igentligen..
Skulle sova utpå morgonen så jag skulle vara pigg ikväll/inatt.
Men nej, vaknade åtta första gången, kl tio var de ingen ide att ligga kvar i sängen nå mer.
Hahah kommer klara resan ner på adrenalin och kaffe! :)
Varsin hel termos måste väl räcka..haha tur de finns statoil ;p

Nu ska jag bara byta sängkläder på täcket och kudden..packa matsäck.
Och sen bär det iväg.
Uppdaterar efter vägen ;p

Kram på er alla!!

Ullared here i come!! ;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag väntar på en uppdatering från ullareeeeed! :).

2010-09-18 @ 09:24:46
Postat av: Anonym

jag väntar på en uppdatering från ullareeeeed! :).

2010-09-18 @ 09:25:09
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0