Scandinavien Cake Show

Åh så kul vi har haft! :) vilken dröm resa..vilka tårtor!! Vilken inspiration jag fått..och så mkt jag lärt mig! :)
Kunde inte blitt bättre!

Scandivanien cake show var skitskoj! Verkligen. Dom hade utställningar, affär där man kunde köpa allt!, fik och tre superduktiga tårtkreatörer från england och irland. Så mkt jag fått lära mig!! :)

Här kommer lite bilder:



Carol sitter vid ett bord och lär ut allt hon kan ;p Superhäftig kvinna alltså! :)

               



             

Lite smakprov på utställningen..men fanns mkt mer snyggt! :) Otroliga mästervärk!!!

Här kommer lite bilder på det jag har köpt:




                          

Guldrondeller och spritspåsar.      Paddy och verktyg.              Pennor och färger, allt ätbart!
  

               

Utstickare                                Vaniljsockerpasta, choklad sockerpasta, flowerpaste och marsipan extra vit.


 

Vilken lycka! :) Nu kan jag baka!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0