tisdag

Har jobbat i helgen som var..
Igår var jag helt slut..trött i huvet, spänningshuvudvärk deluxe.
Idag känns det mkt bättre ;p
Varit uppe sedan åtta och hunnit röja, tvätta och diska.
Micke har sovit här sedan igår..
Han och Mattis har bytt dämpare på min bil. ♥

Nu ska vi iväg och grilla och gå intervaller.
Puh..men så skönt när det är gjort.

Ikväll blir det tacos ;p Kanske en vecka sen sist..skandal :)

Jobbar ons, tors och fre.
Men sköna dagturer :)
Nu är det snart en vecka bara tills jag och Malin åker på Roadtrip! :)
Ska bli så jääkla kul!

Jaja dags att byta om.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Känns underbart att jobba då man väntar på någonting. Då går tiden så jäkla fort! Tänk om jag bara varit hemma i över 1 vecka till.. Då skulle det kännas som 1 månad innan vi åker :D

Imorgon på morgonen ska jag ut och promenera innan jobbet, fanimig att jag ska upp då! Jag ska bli fit for fight, igen (som för ... ett x antal år sen, haha). Vad duktig du är som tränar!! :D

2010-09-07 @ 23:17:02
URL: http://malinnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0