Universeum!

På söndagen så var vi på cakeshowen, men tog inte så länge. Jag köpte bara det sista som behövdes, kollade lite på dom som satt och grejjade. Sen kände jag mig såå nöjd så!
Kl var väl halv ett cirka när vi var hemma på hotellet igen så då beställde vi en taxi och åkte in på universeum.

Jag har ju varit där förut en gång, när vi var på kassresa tror jag att det var. I sexan alltså.
Men jag kom ihåg allt..precis som det var.
Hade dock förträngt den läskiga hissen upp. Glashiss som gick i säkert 45gradig vinkel rakt upp.
Fy fan..en mardröm för en som är så höjdrädd som jag är!!!

Fanns massor med fina djur..min favvo var dom svarta, lurviga små apor som for omkring fritt där inne.
Så söta!





Fy fan vad äcklig. Är ju rädd hajar också..haha rädd för allt!!



Söta röda fåglar..helt lösa.

         
Hitta nemo :)                  Äcklig grön orm              Äcklig spindel




Jättefina maneter..:)

Nu måste jag grejja vidare. Skriver mer sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0