Våran första bröllops dag :)

Jag är så lycklig..vilken underbar känsla att känna att jag är gift med världens bästa man! :)
Idag firar vi våran allra första bröllops dag! :)

När jag kom hem från jobbet kl 16 så väntar en ny duschad karl med två paket och underbara blommor!



Så fina..jätte stor bukett ;p
Och i paketen var det:



Ja..Leila´s nya kokbok. Och en parfym!
Jag är såå nöjd!

Han fick ett gäng filmer av mig..bla Alice i underlandet..som han tjatat på denna film.
Hatar verkligen den typen av film..
Nåja ;P hahaha
Sen åt vi stekt potatis, oxfile, sallad, pepparsås ;p
Mums!!





Det bästa året någonsin! :)
Vet att det kommer bli många till ;p

Kommentarer
Postat av: Sussi

Fyfan är bara SÖTAST!!!! :) <3

2010-09-10 @ 07:52:58
Postat av: Anonym

Jo jag kommer i håg :). du bor föresten i en av mina kompisars barndomshem, så där har jag varit mycket när jag var mindre :).



Tusen tack för tipset, det var ju smart! Men vi får tyvärr inte äta fruktsocker heller. LCHF vettu.

2010-09-11 @ 15:42:04
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh, så roligt att läsa. Jag älskar allt som har med kärlek att göra, och grattis till eran första bröllopsdag. ;) I efterhand såhär vill säga..

2010-09-12 @ 22:26:25
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0