Älsklingen är hemma! :)

Vilken total lycka! :) Som jag har längtat efter honom..för mig är en vecka alldelles för länge! Även om jag vet att många har det värre. Men men.
Jobbat till två idag, mkt skönt. Maken har varit på Nackas och klippt sig och fixat skägget idag.
Så jag kom hem till en helt ny man! :) Såå snygg han var. Blev som nykär igen! ;p

Vi har varit och ätit palt hos svärisarna idag. Mkt gott!
Sen har vi myskväll nu..eller ja jag tog en liten pause ;p
Ser På Spåret på datorn. Så bra!

Sugen att baka lite, men är så trött.
Vi har duschat båda nyss så det blir renbädd ikväll. Så härligt att krypa ner i renbäddat!

Imorgon ska vi åka till Piteå, till Bens och Sara, som jag längtar! :)
Vi ska käka, spela spel och förhoppningsvis ta oss en liten drink ;P
Behövs verkligen då det var längesen vi drack något.

Kanske lite skoter på söndag om vädret tillåter.
Har dessutom blitt förkyld..men än så länge är det lungt! :)
Sånna tider nu!

Trevlig helg på er alla!!
Nu ska jag gå vidare till min nya make ;p



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Jag har en undran om man kan beställa som privat person en tårta?

en 10-12 bitars. Vad skulle de med dekoration kosta på ett ungefär?

Lämnar min mailadress.

Du är verkligen otroligt duktig!

2011-02-12 @ 23:08:05
Postat av: Maria

som om du nu drack så är du inte gravid, då måste det ha att göra med baket och utökandet av det?

2011-02-14 @ 19:15:22
URL: http://memorybyme.blogg.se/
Postat av: Victoria

Det är helt underbart när dom kommer hem efter dessa dagar borta. Total lycka som du skriver! :).

2011-02-16 @ 10:43:20
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0