Bröllopstårta.

Mina två lediga dagar är sluuut..och ikväll har älsklingen åkt iväg på jobbvecka igen :(
Känner mig alltid extra ledsen några dagar efter det..
Men han är snart hemma igen :)
Han kommer dessutom och mellanlandar hemma på söndag natt..så jag längtar tills dess! :)

Igår hämtade jag kidsen från dagis och skola så åkte vi alla, även maken ;p till Micke i Piteå.
Kul med lite äventyr för dom. Vi grillade hamburgare ute (men åt dom inne då de var väääldigt kallt) och det var så gott! :)
Dom sov över här kidsen.

Idag kom Micke förbi en sväng, vi har varit på stan och gjort endel ärenden ;p
Och ikväll kom svärisarna på en snabbkaffe.

När jag blev själv ikväll har jag grejjat med en bröllopstårta som en ska hämta imorgon.
Även en liten mini gluten fri.
Lägger upp bilder imorrn ;p Men jag är nöjd!!

Nu väntar jobb hela helgen :/ Men lika bra då jag är själv.
Ska slänga mig i duschen och sen i säng. Är trött!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0