Handling och blommor

Var en snabbis till luleå idag, träffade Bens och Sara, mkt trevligt :)
Sen handlade jag på ica maxi en sväng.
Skulle försöka hitta nått medel till mitt hår..bara spray funkar inte så bra. Måste ha något som fixerar lockarna.
Och tror jag hittade nått bra..får hoppas det då det kostade 120 spänn.



Och här Anna kommer ett tips till dig ;p Så slipper du använda hård tvål i duschen hela tiden :)



Bästa duschtvålen som jag hittat :) Luktar gudomligt!

Jag vet att ni blir less på alla mina bilder på blommor! Ni tänker säkert att hur ids hon, haha eller lägg ner nån gång. Men snittblommor inne är verkligen min grej :) Hahah och idag svängde jag om fagernäs trädgård och köpte liljor. Så fina!





Jag blir så glad av blommor och det känns hemtrevligt.
Där ser ni tidningen hembakat i bakgrunden. Tips till er som gillar att baka!



Köpte marsipan också idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0