Jobbhelgen är färdig! =O)

Gudars så skönt! 30 timmar jobbhelg är slut! :()
Jag ringde till älskligen idag på min rast där kring halv elva elva..lät som han satt i bilen. Och ja mkt riktigt..
Hur det nu är möjligt så hade jag glömt att han skulle mellanlanda hemma ikväll/inatt innan han åker igen imorgon. Jag hade totalt glömt bort de..
Så mina resterande nio timmar på jobbet efter det samtalet blev inte lika jobbiga som jag trodde ;p

Vilken lycka! :)
Kommer ju gå superfort innan torsdag kväll då han kommer hem igen!

Nu ska vi mysa ner oss i sängen. ♥
Behöver jag säga att jag ska ta en rejäl sovmorgon imorgon?! ;p hahah Nääää tänkte väl!!!

Blommorna jag fick av maken på ♥-dagen är lika fina än! Helt galet vackra! Blir så glad när jag ser dom!



Skickar en grattis kram till Josefin också dom fyller år idag!! Grattis :) ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0