Många tårtor.

Oj vilken fullspäckad helg och vecka jag haft :) Kul faktiskt, men gud så trött jag är!
Även om jag varit ledig från jobb som usk så har jag ju gjort endel tårtor som ni ser ;p
Så kul!
I helgen blev det sju tårtor. I like :)

I fredags var vi hemma på kvällen. Åt tacos och myste på. La oss i hyffsad tid. Jag grejjade med tårtor.
På dagen var jag och köpte färg, rollers och annat som behövs för att få min lokal på fötter ;p
Så kul!!

Lördag var det fortsatt tårteri i princip hela dagen. Sen hade vi middag för nå kompisar. Superkul!
Fick skratta mkt :)
Idag upp tio trotts att vi la oss fyra. Så n är jag trött!
Dessutom har jag ett möte kvart över åtta imornbitti! :)
Bara duscha och gå och sova alltså!

Hoppas ni haft en härlig helg, underbart väder har vi iaf haft! Så ljuvligt! :)

Imorgon ska jag och syrran börja målartvätta..och ev måla.
Så om ni har lite för er så tror jag nog att jag kan avvara en roller ;p
Hahah

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du lägger väl upp lite bilder sen så man får se hur det ser ut i lokalen? :).

2011-03-03 @ 18:32:20
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0