Ny vecka!

Förr hatade jag måndagar..gud vilken pest dag. Men inte nå mer.
Dels för att nu för tiden händer det så mkt kul på veckorna och dels för att då går tiden fort och jag vet att maken snart kommer hem! :)
En kompis till mig, Anna, och hennes kille har haft typ distansförhållande i snart två år, han pluggar i stockholm och är bara hemma på helgen, ibland inte ens det. Jag förstår ärligt talat inte alls..hur det ens är möjligt.
Nog vet jag att man skulle klara det om man var tvungen..Men veckan Mattis är borta är verkligen såå lång.
Jag saknar honom varje dag, tänker på honom mer än ofta. Helt galet!!

Kanske vore ett tips till dom förhållanden där de kanske knakar lite i fogarna, jobba på annan ort! Hahaha
Man saknar varandra så otroligt mkt. Fy så jobbigt! Nåja en stor eloge till Anna och Staffan som fixar det!! :)

Nåja. Skönt med sovmorgon idag efter en lång jobbhelg. Men bara jobba på när inte Mattis är hemma, så kanske jag kan vara lite ledig när han är hemma. Vi får la se :)
Idag ska jag röja i köket..Anna och Malin var här igårkväll så det är ett mindre kaos ;p
Malin hjälpte mig att klippa och färga håret..gud så skönt!! Är nöjd som tusan! Underbart att få bort lite längt och ruffs.

Ska se Grovn Ups som jag inte orkade se igårkväll, innan jag lämnar tillbaka den idag. Sen ska jag hälsa på vickan och kidsen. Och posta ett paket till syrran som nyss fyllt år! :)
Hämta ut ett paket till gubben och sen hem. Så städ, film, iväg och sen myskväll i min ensamhet ;P

Kram på er så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kör han inte här hemma i stan din "gubbe"?



Vi har alltid haft "distansförhållande" i perioder trots att vi bor ihop, men det har bara varit bra. Fast det passar kanske inte alla. Jag är ju en ensamvarg och skulle inte klara av att vara med någon jämt :)



Hoppas att han kommer hem snart!



KRAM!

2011-02-07 @ 18:27:49
URL: http://iannashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0