Starta eget företag!

Jaa äntligen kan jag avslöja min hemlis, som många ändå klurat ut ;p
Jag ska starta eget företag!!! Wow vilken känsla! :)
Kommer bli toppen! Men det är otroligt mkt jobb framför mig.
Men så ska det ju vara!
Kommer inte bli ett fik iaf, så mkt kan jag säga. Utan typ som mackans i framtiden.
Till en början ska jag bara sälja på beställning ;p

Igår var jag och köte färg, rollers och annat som behövs för att få ordning på lokalen. Dessutom kvitterade jag ut nyklarna, och nu känns det genast mer på allvar :)

Vilken grym helg!
Nu måste jag in i tårtverkstan!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Linda

Stort grattis än en gång och stort lycka till med allt! Det här kommer du att greja galant! :)

2011-02-26 @ 23:18:52
URL: http://mansixxa.se
Postat av: Helena

GRATTIS!!! =D

2011-02-27 @ 09:37:07
URL: http://geekspeak.blogg.se/
Postat av: moa

lycka till underbara syster <3

2011-02-27 @ 10:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0