2011

Kanske dags för mig med att uppdatera för första gången på det nya året! :)
Känns lite lustigt att säga 2011 faktiskt, men man vänjer sig nog!

På nyår var vi som sagt bortbjudna till en kompis. Vi åt mat och myste på.
Dock var jag ensammen om att vara nykter..och nä de är väl ingen hit direkt!
Mkt som är pinsamt och man är lite utanför.
Men det var hur som helst mysigt! :)

Igår kom Micke hit och firade mig faktiskt ;p Jag fyller ju år på onsdag!
Jag fick pengar av honom, att köpa mig nått fint. Och det uppskattar jag.
Jag älskar att få pengar eller presentkort, så jag får välja helt själv! :)
Det tycker jag är bäst!!
Vi åt hasselbackspotatis och kyckling med sambalsås. Mkt gott.
Och så åt vi en frusen cheesecake med dajm till efterrätt!
Spelade spel och myste på.

Idag har jag jobbat till 20. Och åkte efter det till Vickan och hälsade på.
Hon kom hem från bb igår och hon vet hur mkt jag längtat efter bäbisen (mest av alla) så hon frågade om jag ville komma ;P Hahah dum fråga! Så jäkla söt och mysig han var!
Underbart att snooosa bäääse! :)
Hade köpt massa kläder som jag tog med :)

Nu hade jag tänkt duscha och hoppa i renbäddad säng!
Jippi! :)

Jobb imorgon 7-17! :)
Vi hörs! :)



Snygg va?! :) Och ännu sötare i verkligheten ;p
Natti!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

vilken sötnos! vad ska han heta? :).

2011-01-04 @ 11:09:05
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Elina

Så söt liten bebis. :) Sen håller jag med om att pengar är himla bra att få då man fyller år. Presentkort också för den delen. :)

2011-01-04 @ 19:51:39
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja, visst är det så! :) Och du, grattis i förskott. Du fyller väl år imorgon? Iof, kommer jag gratta dig då också. :P

2011-01-04 @ 22:11:40
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0