Dagens inköp!

Idag unnade jag mig riktigt vackra liljor, så fina! Och vita tulpaner som jag älskar, känns så fräscht!




        

Känns så lyxigt! Men det är jag värd! Piggar upp lite när jag är lite deppig när maken är borta. Saknar honom hela tiden! Säga vad man vill, men det finns ju ingen risk att man tröttnar på varandra när den ena jobbar borta ;p

Var in på åhlens och hittade endel. Bla en bok jag velat läsa länge, passade på då dom har 30% på allt.



Hittade även dricksglas. Kunde inte komma mer perfekt. Vi har bara tre st kvar, resten har gått sönder.
Dom kostade 70kr för 10 st! Snacka om rea ;p

    

Köpte även lite vitt silkespapper, perfekt när man bakar mkt :)



Jag har länge velat ha en bandana, eller vad dom nu heter :) Ni vet ett sån pannband. Var in på team sportia. Fanns väl inga så där supersnygga, men hittade ett som jag tror blir bra! Som passar till min mörkblåa jacka!
Mkt finare i verkligheten, mera lila också.



Sen svängde vi förbi sävast trädgård också..men där var det väldigt tomt. Utplockat och säkert på väg in nya vårgrejer :) Men nog lyckades jag hitta nått litet ;)
Dessa ADVENT bokstäver som man sticker ner i mossan i adventsljusstaken.



Och lite kult grejer, gråa till vardagsrummet.



50 spänn för det på Sävast Trädgård, som hittat! :)

Nu ska jag hoppa i duschen och sen i säng! Blir en heldag imorgon med storstäd och tvätt, bak och sy gardiner :)
Hoppas jag! Så vi hörs! God natt på er.

Kommentarer
Postat av: Victoria

vad fick du ge för boken? fanns det många kvar? :).

2011-01-11 @ 09:59:07
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilka fynd! Och de där pannbanden/huvudbonaderna kallas för "buff". ^^ Kram

2011-01-13 @ 03:28:07
URL: http://nogg.se/geekspeak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0