Fredag

Det är så tomt här hemma utan Melker..han är verkligen saknad! Min lilla söta kisse!
Pratade med sjukhuset idag och han ska ligga kvar över natten minst..han är fortfarande väldigt uttorkad. Så han ligger på dropp..dom kunde inte säga nått mer föräns dom kan ta nya prover, och det går inte så länge han är såå uttorkad.
Men jag hoppas verkligen!

I övrigt idag så har Lisa, grannen, varit här idag. Vi har pratat lite om hennes mammas 60års tårtor som jag ska göra till nästa helg! :) Blir nog toppen!

Syrran och kidsen var hit en sväng och det blev att C och P är här nu och ska sova över! :)
Så mysigt! :) Vi åkte och handlade lite och köpte tulpaner.





Dom hade bara gul/röda och det funkar, känns lite vårigt!
Jag blir så glad av tulpaner :) Och det behövs ju nu.

Vi köpte även massa frukt som vi ska ha imorrn till efterrätt tänkte jag.
Har lovat L nu en tid att vi ska göra det där, kan vara kul för kids också ;P
Kan ni gissa vad det blir?



Barnen har badat, ljusen är tända och popcornen framme! :)
Nu blir det fredagsmys till Let´s Dance!





Trevlig kväll och helg på er! :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tråkigt att läsa om katten, hoppas att han kryar på sig!

Köper du nya tulpaner varje fredag? ;D. Ser så fräscht ut!

2011-01-21 @ 21:43:14
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Victoria

hemtrevligt dessutom :).

2011-01-21 @ 21:43:28
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: malin

Huvva vad är det jag läser har kissen blivit dålig. Stackarn hoppas han kryar på sig snabbt. Håller tummarna här borta :)

2011-01-21 @ 22:59:46
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0