Fullt upp!

Vilken härlig dag jag haft :)
Men jag är så trött, jag har blibit förkyld så det är nog därför.
Jag var iaf på stan med syrran..ska visa er sen vad jag köpt! :)

Var väl hemma vid tre nånting. Och då kom syrran på att hon ville låna lillebil. Och utanför den porten så stod Mickes bil alldelles kall, översnöad och frusen! Så då började vi grejja och lyckades faktiskt vända och köra ut bilen med nosen före i andra porten brevid! Hahah vilken pers, och vilken bedrift!
Men det hela slutade med att vi ändå drog igång mickes bil för att köra in den på avtining i garaget ;p
Så det kändes lite onödigt..men kul var det! :)

Tog en välbehövlig powernap på soffan mellan fyra och sex. Och ändå är jag trött och frusen.
Suttit vid datorn sen dess, och tagit en dusch.

Hade lite planer på att ta bort julen, så less jag är den! Har inte hunnit det tidigare förra veckan.
Men med det följer ju storstädning, sy gardiner och massa annat..så jag tar det imorgon!
En heldag i städets tecken! :)

Vill baka macarons också :)

Jaja..nu ska jag värma lite tacos och äta rester, inte så tokiga rester ;p
Lööv tacos!

Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0