Härmed är jag 26 år!

Ja idag är det min födelsedag ;p
Och nä de känns inte riktigt så..
Eftersom jag har spenderat hela dagen/kvällen på jobbet! Men jag och maken firade lite igår, med gomat och mys! Så det känns helt okej :)
Fick ju sovmorgon idag :) Whöööö!

Jag fick pengar av maken i present, endel tycker säkert det är supertrist, men jag älskar det! :)
Tänk, då får jag välja helt själv vad jag vill ha, och på så sätt blir jag ju nöjdast! ;p
Fick även ett presentkort på Lilla Köksboden i luleå! Åh, jag vill dit nu!!
Han skämmer alltid bort mig, mitt hjärta! :)

Nu ska jag göra lite bottnar och sånt..och så hoppa i duschen!! :)
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Victoria

satt och kollade igenom massa bilder i går och kom på att jag inte lagt ut dom tidigare ;P. hoppas att du har haft en kanonbra födelsedag och att du fått större delen av din önskelista. ser fram emot ett inlägg med det du fått ;).

2011-01-06 @ 08:25:35
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0