Helgen snart slut..

Vilken skön helg det har varit! Känns härligt att ha maken hemma. Det är ju här han ska vara! ;p
Men det är faktiskt inte så tokigt att han jobbar borta, alltså minus då att han är borta ;p haha!
Man saknar verkligen varandra! Även om jag saknar honom lika mkt bara han är borta nån dag ;p ♥

I fredags var vi hemma och myste på bara, åt tacos! :)
Sen senare på kvällen åkte vi till svärisarna och såg På spåret och Skavlan.
Pratade på om allt möjligt!
Sen åkte vi till tobbe och där var även bens..dom spelade massa tvspel..kanske inte så kul att vara ända tjejen ;P
Men men!! kul iaf!

Igår var vi upp till tobbe igen..där även svärisarna var. Vi åt röding, potatis, sås och tunnbröd!! Såå gott!
Hans hade fiskat dom själv :)
Mums!! :)

Idag har vi tagit sovmorgon, gröt till frulle och sen ut på äventyr!
Handlade lite..tog med mig massa frukt och chokladfondue till syrran och co!!
Mkt mumsigt!!

Åh så mkt roligt som händer nu!! :)
Om jag ändå kunde berätta ;p hahah!!
Im sooo happy! :)

Nu blire en dusch och sen i säng! Imorgon blire upp tidigt!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: maria

Men kom igen berätta nu!



Mina gissningar (utan inbördes ordning):

* Du får vara med i ett fik, alltså det där du pratat om förrut. Sälja din tårtor mer öppet, ja du förstår vad jag menar.. :P

Du väntar med att berätta in allt har gått i lås.



* Du har hittat ett ställe att baka på, förrutom hemma. Även här väntar du med att berätta in allt har gått i lås.



* Du har en bulle i din egen ugn. Väntar med att berätta innan x antal veckor har gått.



Jag är också öppen för att det kan vara flera av mina alternativ :)

2011-01-18 @ 18:59:37
URL: http://memorybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0