Måndag!

Känns skönt med måndag faktiskt, konstigt nog! Bara för att jag vet att hjärtat kommer hem snart..bara fem dagar kvar ;(

Igårkväll slutade jag nio..körde hem och möttes av världens största plogkarm. Oh lord!
Fick för mig att starta slungan, som jag aldrig gjort tidigare. Men den gick igång, och första raden ner gick väl okej. Men fan, så svårt det var!! Tur att jag har välrldens bästa granne!! Robban kom ut och hjälpte mig med karmen, och han ville även hjälpa mig med hela gården, men jag sa nej. Tio en söndagkväll!? Nää.
Jag körde med spade resten! Jag var död när jag kom in! :)
Men jag skottade helt själv ;P

Nu ska jag iväg på stan med syrran, käka en lunch och kolla nå affärer! :)
Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0