Melker blev inlagd!

Vilken hemsk dag..Den började tidigt som fan och upptäckte att Melker kissat ner sig IGEN!! Bara till att bada honom igen..och vi som gjort han så fin kvällen innan! Hopplöst!
Jag hade ett möte att gå på så Mattis for själv med honom till Vet.
Uttorkad till max och med svår njusvikt så blev han inlagd!

Hur är det möjligt?! Det känns ju som att han också kommer att dö..men då dör jag!
Han är ju min lilla kelis, såå fin! Han är värd så mkt för mig!
Tre katter med samma probem..vad är oddsen för det?

Ska ringa dom imorgon och höra vad dom säger..Han hade förhäjt njurvärde, det låg på över 700 nånting och det ska ligga på max 170. Men om det inte är försent så kan han leva med medicin och foder.
Men jag vet inte..känns väldigt mörkt!
Han äter Royal Canins foder..vet inte om det är dåligt för njurarna?

Har jobbat dessutom mellan 12-21 och det var ingen hit när jag tänker på honom hela tiden!

Tänk att när det blir nått roligt så måste det hända något hemskt..
Vad är grejen lixom!

Dessutom fick jag åka och möta upp maken som var på väg söder ut med hyrbil för att lämna över nån grej han glömde. Så elva var jag väl hemma..

Nu blir det duschen och sen försöka sova lite..
Är helt slut!



Världens finasta! ♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men älskade syster!! Jisses hur kan de komma sej att alla kissar får samma fel?! De kan ju knappast smittas mellan varann. Håller tummar å tår. Går säkert bra, kanske med nåt specialfoder och ev medicin.. Varma kramar <3

2011-01-21 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0