Onsdag.

Jaa vad ska jag säga, det är tomt! Jag kunde nog inte föreställa mig hur det skulle vara när Melker var borta..Många tänker nog att vadå, en katt! Men det är mkt mer sällskap än man kan tro!
Han var ju alltid kring mig, gick baki och vaktade vart jag än gick.
Sen var han ju en fegis när andra var här, rädd och gick undan. Men på senare tid så började han leva ut mer, kom alltid fram när det kom någon och hälsade på. Var mkt mer social.
Så det är väldigt tomt här hemma, jag hör honom hela tiden. Små läten och sånt.

Längtar så otroligt mkt efter älsklingen, han kommer inte föräns på fredag. Längsta veckan på länge det här.
Som tur är har jag varit med syrran och kidsen i helgen, och jobbat kväll i mån och igår. Och nu är syrran här, vi ska ut och äta tänkte vi.

Idag ska jag iaf baka lite macarons som jag ska göra åt en kompis imorgon.
Dessutom behöver jag börja med bottnar och förbereda lite inför tårtorna till på fredag.
Och så jobbar jag ju helg också, men helt okej tider :)

Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Zara

vet exakt hur det känns när en familje medlem åker till himlen=(

2011-01-27 @ 10:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0