Presenter :)

Oj vad mkt inlägg det blev ikväll då..men vad gör man!? haha :)
Tänkte att jag skulle visa er vad jag köpte när jag var och shoppade för mina pengar och presentkort jag fick när jag fyllde år! :)
Jag blev ju så nöjd med allt!

Började resan på Lilla Köksboden i Luleå där jag fick presentkort av maken :)
Mina förhoppningar var att köpa nått av mateus porslinet..men det var så utplockat av dom färgerna jag ville ha, så jag tog en gerbera gratängform istället. Köpte även lite nya tyllar, engångsspritspåsar stora och en stor nylonspritspåse! :)



På cervera hittade jag en stelton termos..Så snygg! Stod och velade länge vilken färg jag ville ha..
Vit är snyggast, men är rädd att den solkas ner för mkt och dessutom tänker jag långsiktigt! Tänker när vi har ett vitt kök i framtiden, då smälter den in ;P Hahah SÅ jag tog en svart, matt!
Skiljde ju drygt två hundra kronor på den matta och blanka. Men jag ville vekrligen ha en matt, så det så :)




Dålig bild men orkade inte bråka med kameran.

Köpte även lite julpynt till nästa år, två glaskulor med tomte i.



Och där köpte jag även chokladfondue settet, för ynka 99kr!



På Önska här i stan köpte jag faktiskt också en gerbera grej.
Stod först och höll i en mindre gratängform..men ändrade mig och tog ett gigantisk fat istället.
Har som inga fina uppläggningsfat eller serveringsfat. Även om det är STORT så är jag sååå nöjd :)



Som sagt av Anna och Malin fick jag dessa:

       

Av syrran och kidsen fick jag en superfin glasburk med lock från Åhlens!
Åh så kul, stod och kollade på exakt den sist jag var där ;p



Var ju tvungen fylla den med nått..och nachos var de ända som fanns hemma ;P haha!!

Fick en fin orkidé av svärisarna när dom var här:





Testade ställa ner den i den gigantiska glasvasen jag köpte på åhlens senast..
Passade ju faktiskt, lite ovanligt snyggt ;p
Eller?!

Nu är det däremot natt som gäller!
Jag börjar åtta imorrnbitti och slutar 21. Heeela dagen borta, men vad gör det när ändå maken är borta?
Det är såå tomt utan honom..
Förstår inte hur jag ska klara mig tills på fredag??!

Natti på er :)

Kommentarer
Postat av: malin

Men så mkt fina presenter du fått :)

Har du, vad kostar det? Kan jag göra faktiskt!

Får jag köpa dom typ jätte snart? :)

2011-01-09 @ 22:45:24
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0