Storhandling.

Gudars så off jag är!! Längtar efter maken så ofantligt mkt. Fan vilken tung och jobbig vecka!
Nåja.. nog om det nu.

Skulle ju så stort baka idag..men jag och syrran drog till luleå istället.
Kylskåpet behövde verkligen fyllas på!



Hopplöst tomt. Men passade på att skura ur det och fyllde på med fräch mat!



        

Skönt att det är gjort iaf!
Blev inspirerad av den rena kylen så jag tog tag i frysen också. Har skurat alla lådorna och ställt ut som som det är mat i på bron, och nu droppar det för fullt. Det är strax klart.
Har tänkt mig nån mera ordning däri..typ bröd i en, mitt bak i en, kött i en osv.
Får väl se hur det går ;p

Handlade på ica maxi..ni vet ju att jag älskar den affären! :) Som idag behövde jag handla mat, men även köpa nödvändigt men tråkig smink och kolleigieblock bla. SKönt att slippa åka på flera olika affärer.
Ska testa en ny mascara..gud så less jag är på det ;p Om jag kunde hitta nån kanonbra..men tycker alla är dåliga.



Sen fyndade jag ett fat med kupa för 45kr.

    



Sen behövde jag verkligen nya tulpaner. Hade en tanke att dom skulle få stå i min gigantiska cylindervas.
Och tänk så fint det blev!! :)



  



Nu ska jag göra nå gomackor och mysa ner mig i soffan, har både halv åtta hos mig och sveriges mästerkock på inspelning! :) Sen senare ikväll blire macarons och bottnar! :)
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Susanne Wikman

Av alla Mascaror jag provat är den där helt klart den bästa :0) Jag älskar den! Jag har oxå de där muffinsblocket - Superfint!

2011-01-27 @ 00:41:03
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/
Postat av: Zara

Jag tycker alla mascaror som jag provat smular efter ett tag och allt ligger under ögat i stället för på fransarna. så man ser till sist ut som en tvättbjörn

2011-01-27 @ 10:33:03
Postat av: maria

den där mascaran är den bästa :)

2011-01-27 @ 23:14:02
Postat av: Lisa G

Haha, va knäppt att kika in i min gamla kyl..

Antar att du har stor användning för "Adam" i tvättstugan för tårtorna och allt gott.



Ni har fått det väldigt fint måste jag säga. :)

Kram Lisa.

2011-01-28 @ 13:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0