Tisdag = Städdag!

Jag hade ju tänkt gå och lägga mig tidigt igårkväll, men fastnade med nya boken. La mig väl kring två.
Vaknade således inte så tidigt som jag ville..så steg upp vid tio!
Har bara slappat tills nu. Men nu jäklar sätter jag igång.

Här är min egen komihåg lista:

-Tvätta
-Duscha
-Diska och allmänt röja köket
-Vika in en massa tvätt
-Ut med julen + julgranen
-Dammsuga
-Skura
-Dammsuga uppe
-Skura uppe
-Rensa kattlådan
-Klippa Melkers klor, kamma och ev bada honom.
-Skulle behöva köpa fotopapper.
-Dammtorka heela huset
-Vattna blommor
-Byta gardiner i kök och vardagsrum
-Sy gardiner, iaf en kappa till vardagsrummet, och ev en längd.
-Baka macarons.
-Röja och städa i alla köksskåo, rensa ut all gammal skit.

Ja det är det jag kommer på så här på rak arm..
Hmm undrar hur mkt jag hinner..dags att sätta igång!!


Nu har jag grejjat i flera timmar, men köket tog enormt länge! Började med alla köksskåp. Och rensade ut allt gammalt, som knappt används. Lastat bilen full och ska köra upp till svartlå och dumpa allt ;p
Gud innan jag städat bort julen, det tog ju jättelänge. Och för att inte tala om granen..
Puh!! :)
Men så skönt!! Nu åker jag. Ikväll kommer Anna och ser film med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0