Torsdag.

Idag har jag sovit lääänge, till tolv! Men det gjorde inget..tar igen mig inför jobbhelgen ;P
Jag var ju uppe till efter tre igår så kanske inte så konstigt att jag snoosade bort förmiddagen! :)

Jag åkte på stan, hämtade ut hjärtats skor hos skomakaren, satte in pengar på ica-kortet!
Var in på åhlens också, köpte nå sidenband! :)

Har gjort lite macarons till en kompis, så hon var här ikväll och hämtade dom.



Sen ikväll har Malin varit hit och vi har gjort lite tårtdekorationer o sånt :)
Jag gav henne sina presenter och vi har myst på!
Medans hon var här hann jag göra två bottnar och semlor.



5 påsar blev det..hjärtat ska få en imorrn när han kommer hem, som han längtat! :)

Köpte lila tulpaner idag. Jobbigt nu när jag har två ställen som jag gärna vill ha blommor på..
Hahah men men ;P



Haft lite otur med mina senaste tulpaner, dom är krokiga och lite slöa och fula.
Men vafan, bättre än inga alls ;p

Nu ska jag grejja vidare i köket nån timme, sen dammsuga av golvet och en snabbdusch innan sängen.
Ska hämta älskligen på station imornbitti vid sju. Äntligen kommer han hem! ♥


Kommentarer
Postat av: jenny

lite potatismjöl till tulpanerna kanske?

2011-01-28 @ 07:36:03
Postat av: Lisa

Ska jag komma och nörda igen. Haha. Isskallt vatten, skär av tulpanerna i önskad längd. Behålla plasten på, för riktigt bra effekt linda typ lite tidningspapper hårt runt och stoppa i vatten och låt stå så i minst 1 h. Det är det enda som funkar, men funkar inte alltid.



Jag skulle vilja ha nå bra recept på fyllningar till macarons ;)

2011-01-29 @ 00:53:32
URL: http://novasmatte.blogg.se/
Postat av: malin

Hej! :) Tack för kakorna, dom var goda.

Jag tror det var några extra där i ;) tusen tack :D

2011-01-30 @ 11:46:03
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket! :)

2011-01-30 @ 21:33:55
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack sockersöta du! Visst är det så, man är aldrig nöjd. ;)

2011-02-01 @ 14:20:33
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men heej, du har glömt lämna en mail adress så jag kan skicka lösen och anv. till dig :)

bifogar min mailadress högre upp.



hoppas allt är bra! Kram

2011-02-01 @ 17:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0