full rulle, jo jag tackar ;p

Godkväll i stugorna :)
Jag har jobbat i tårteriet hela dagen, tur att det är ganska svalt och skönt där nere! :)
Gjort några tårtor..och världens sötaste rosa små baby converse..lite strörre än en femkrona. Pytte och supersöta! :) ska visa er sen!

Igår var jag med Malin och Frida på bilbingo i luleå..men ingen vinst.
Men kul ändå :)
Köpte en ny tröja, kjol och nytt puder och mascara.
Så jag är nöjd :)
Sparar ju till våran lilla semester tripp ;p

Jag svängde om kina resturangen på vägen hem, jag valde kyckling i currysås.
Såå gott!
Men mkt mat, så halva portionen är i kylen :)

Köpt lite godis och hyrt film också..
Lyxigt värre, men det är lördag för oss idag. Då vi båda jobbar helgen.







Nu blir det en lång vaaarm dusch och sen mys i soffan.
Men allra först måste jag ut och vattna blommorn ;/ Om dom lever ;p Hihi!
Vi hörs!
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Victoria

åååh tycker mig skymta lite matadormix i skålen, mina favoriter :).

vilka söta converse du har gjort :).

2011-07-29 @ 09:41:05
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0