jobbelijobb

Skönt att sluta tolv idag..;p Varit i tårteriet efter det! :) Malin och Cissi kom och hälsade på, mkt trevligt!
Kring tre for jag och älsklingen och hämtade kidsen och åkte upp till Svartlå..fick middag hos syrran och myste på med kissebäbisarna! :) Gud vad söta! :)
Maten var jättegod och vi planerade resan till Östersund :)
Nu längtar jag..speciellt till Moosegarden hihiih klappa älgar!! Vilken dröm!!

Imorgon bitti ska jag upp halv fem och köra maken till jobbet.
För att göra en lång historia kort så har jag drullat bort hans parkeringskort till jobbet och igår fick han böter..och kvinnan som fixar nya är på semester..så imorgon får jag köra honom ;p
Även om det i sig är lika dyrt som typ en ny böter ;p Hehehe!

Sen blir det tårteriet hela dagen! :)
Göra endel tårtor.
Sen blir det nog bilbingo i Luleå på kvällen.

Så full rulle! :)

På återseende! :)
Nu måste ja skölja ur färgen innan håret faller av ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0