jobbhelgen är äntligen gjord! :)

Så skönt!! Varit supertrött heeela dagen och ändå sitter jag här nu..
Hopplöst!!

Jobbade kort dag idag, mkt skönt. Sen åkte jag och Anna på lite ärenden..så åkte vi med hennes hund och två av kidsen och badade i vändträsk. Gud så skönt de var i vattnet! :)
Handlade lite sen hem och gjorde middag.

Nu ikväll är Micke här..vi har spelat finans..:)
Jag var sååå nära, jag börjar bli måttligt less på maken som alltid vinner!

Varit till graven ikväll också..
Ska det någonsin bli lättare att åka dit?!
Vad hopplöst!
Jobbigt som fan, men vad gör man. Och hur där såg ut..det verkar bara vara jag som åker dit.

Nu ska jag göra en limpmacka och se the good wife på play, sen är det godnatt!
Imorgon ska vi på havsbadet med kidsen på en liten utflykt :)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Maria

SV: nja inte inom socialtjänsten, där är jag vikarie när ingen annan kan. inte ens deras egna vikarier som jobbar där under sommaren. Det är mer ett utfyllnadsjobb till mitt assistenjobb.

2011-07-19 @ 05:48:33
URL: http://memorybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0