ledig helgen är snart slut..

Oj så skönt med ledig helg! :) Minns inte sist jag hade det, fleeera veckor sen minst! Om jag vart ledig från svb så har jag jobbat på tårteriet.
Men i helgen som var så har jag varit helt ledig :) Nästan..hahaha! Varit och städat och grejjat och tagit emot lite beställningar i tårteriet idag.

Helgen har varit underbar..fredag jobbade jag kort dag, åkte till tårteriet och grejjade, lämnade en beställning på 70 cupcakes och en liten bröllopstårta.
Sen åkte jag med kidsen och syrran upp till svartlå, dom fick bada, vi grillade hamburgare sen åkte jag hem.
Då ringde lillsis och ville komma och sova :) Så hon och karln kom hit vid halv tio kanske..
Vi såg film och käkade lite chips! :)
Såg svinalängorna..men gud vilken dålig film!! Nää huvva!

Sen på lördag så åkte jag till tårteriet och dekorerade nå färgiga cupcakes jag hade där till syrrans C som fyllt tolv år! :) Lillsis ocg CO var på stan, sen häntade jag upp dom och vi åkte upp till svartlå för kalas.
Mysigt!!

Stressig lördag..för att hinna handla, städa och fålla brallor bla. innan alla kom till oss på lite grill och fest.
Mkt trevligt! :) Det var jag och matte, bens och sara, chrille och sara, martin och sara, tobbe och lotta, och alex och micke kom senare. Riktigt kul hade jag! :)
Senare på öltältet så blev det som vanligt..alla försvann. Gud så trist!
Tur att man alltid hittar nån man känner igen..Malin bla ♥

Idag har vi sovit till tolv..gud så skönt! :)
Varit och gosat med mattes syskonbarn ♥
Handlat, städat kaoset sedan igår och jag har som sagt varit i tårteriet.

Men nu blir det tacos och mys i soffan! Sååååå skönt!!
Köpte en liten godispåse också..najs ;p
Jag hyrde true grit på inrådan av maken..hoppas den är bra!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag älskar också vitt! Hallen var det enda stället i våran lägenhet där vi typ bara hade svart. Hade först tänkt att byta ut allt till vitt men jag tyckte att det blev bra med byrån och det duger då åtminstone ett tag till ;).



Jag ska på bröllop till helgen och vet minsann att du ska göra tårtan eller var det flera tårtor? var tom jag som visade bilder på fejjan och din blogg :P. ska bli spännande och se!

2011-07-04 @ 10:11:59
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Victoria

Det är väl klart att jag tipsar om dig när du gör så fantastiskt fina tårtor :). Jo det är Saras bröllop vi ska på :). Hoppas att allt går bra med företaget!

2011-07-05 @ 13:37:06
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0