redan snart onsdag..

Dagarna bara svissar förbi..Veckorna går så fort så snart är sommarn över. Samma visa varje år igentligen när man är vikarie, men värre i år i och med företaget. Ja ni vet ju hur det är, har ju gnällt endel ;p
Idag har jag jobbat 6,30-16 och sedan varit i tårteriet och gjort endel dekorationer för veckans tårtor, färgat in en massa sockerpasta och förberett.
Imorgon jobbar jag 16-21 och då ska jag ta en liten sovmorgon faktiskt, även om jag inte har tid, men ska jobba dygnet runt i princip fleeera dagar frammåt så den behövs för att orka jobba. Sedan åker jag till tårteriet och jobbar, måste göra bottnar, fyllningar och en himla massa rosor till fredagens bröllopstårta ;p

Rätt tråkigt att blogga just nu faktiskt, eftersom jag aldrig hinner göra något hemmavid.
Ni kan inte ana hur gigantisk våran tvätthög är..får gråa hår bara jag tänker på det.
Men jag hinner inte tvätta ens..
Till och med grannen mitt emot sa igår "jaha så ni är hemma ibland" när jag mötte honom sent igårkväll när jag kom hem. Hahaha. Ja ibland, när vi sover ;p

Makens nya jobb på SJ funkar kanon, så otroligt skönt att ha honom hemma på kvällar..även om han är borta endel så är det här mkt bättre än att jobba varannan vecka. Hua!
Jag är så stolt över honom! ♥

Längtar som tusan tills jag ska bli moster igen..längesen jag fick snusa bäse nu :)
Men snart så..
Undra just om det är en liten kille..
Men man vet ju aldrig!
Vilket som bara den är frisk så kvittar det ju :)


Nää nu ska jag hoppa i säng..tidigt för att vara mig, men ska ju upp åtta, halv nio så för att få sova ut så blire natten nu ;p

Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0