Söndag

Måste bara börja med att säga att ni som inte sett trassel, se den! :) Gud så bra, fällde till och med en tår på slutet. Så himla bra! :)

Jag var på marknaden igår med P, hon fick en ballong, klubba och fiska damm. Och så klart åka karuseller :)
Hon trivdes som fisken i vattnet.
Träffade även syskonen fedriksson så vi hade de så mysigt så :)

Idag regnar det, eller det har då regnat. Jag som skulle hänga ut tvätt :/ Får köra torkskåpet, för tvätten ska bort!
Sen skulle jag behöva baka..men det gör jag i tårteriet ;p
Städa lite och plocka..

Har en skön slapp vecka framför mig på jobbet, då jag jobbar helgen som kommer.
Så om jag gör undan endel nu så kanske jag kan vara lite ledig i veckan ;p

Nä nu måste jag hoppa i duschen och ta tag i dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0