Trassel

Idag har jag jobbat till fyra..skönt med ledig helg nu! :)
Känns overkligt..trist att hjärtat jobbar, men jag är så glad att jag är ledig så det kvittar ;p hahaha!!
Näää skoja, men är van att vi jobbar om varandra, så det går bra! :)

Direkt efter jobbet åkte jag till Heden och hämtade P som ska sova här idag..mys med min lillgumma! ♥
Hon blev så ledsen när hon inte fick följa med hem igårkväll, eftersom jag började jobba sju imorse.
Men nu är hon glad! :)

Vi köpte maxmat och hyrde en film, och sen hämtade vi upp övriga kids och åkte på alder.
Härligt för dom med ett kvällsdopp.
Det minns jag från när jag var liten, kvällsdoppen var ju dom bästa! :)

Så nu har vi båda badat/duschat och ska mysa ner oss i soffan. Jag har precis slagit igång en tvättmaskin, är så trött på att se berget växa..
Det blev fyra högar..och då är gigantiska högen på övervåningen inte inräknad. Puh..
Jag har det jag gör i helgen ;p
Men skönt att få det bortgjort..ska städa och baka också. Och göra en tårta till på söndag, så helt ledig är jag ju inte ;p

Hoppas nästan på lite regn..

Åh träffade Camilla, en gammal barndomskompis på alder. Hon bor igentligen i Umeå, så det var riktigt kul att träffa henne ;o)
Så vi ska mötas på stan imorgon ♥

Nu ska vi se film!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0