Vad tiden springer iväg..

Det är redan torsdag..känns som att det var nyss jag bloggade, men det var ju över en vecka sen!
Skäms på mig ;p
Veckorna går så fort när man jobbar hela tiden.
Men i måndags var jag ledig..på dagen. Så då åkte jag och Anna med kidsen upp till lillsis i Arjeplog.
Mkt trevligt :)
Inte så ofta man har vägarna förbi där uppe..så nu var det dags!
Men trots att vi låg i höög hastighet så tog det 2,5 timme enkel väg.
Det är såå mkt! Så nu hoppas jag verkligen dom flyttar ner.

Övrig tid har jag jobbat.
Sa just till maken idag att nu till hösten när båda kanske är lediga samtidigt, då ska vi storstäda!!
Varje liten vrå, tvätta upp allt, damma och fejja i hela huset.
Längtar faktiskt.

Sen vill jag baka också..hinner aldrig det.
Långpannekakor, bullar och småkakor. Men det kommer väl.

Idag har jag tagit sovmorgon till tio, men låg och slummrade, snosade till elva halv tolv.
Så skönt.

PLockat lite här hemma, men nu ska jag åka och jobba till 20. Skön tur!
Ikväll kommer L och sover över..så jag lovade honom ett kvällsdopp på alder.
Börjar sju imorgon.

Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0