Äntligen helg :)

Oj så slönt! :) Har jobbat så otroligt mkt i veckan som varit så nu ska det bli skönt med helg! :)
Har jobbat dagtid, 7-17 på svedjebacka och så har jag varit i Tårteriet hela kvällarna direkt efter jobbet.
Men det är såå roligt :)

Idag har jag som sagt jobbat till 17..så efter det åkte vi till svärmor på middag.
SÅ gott!! Vi skippade midsommarmaten (som jag åt till lunch på jobbet) och blev bjudna på klyftpotatis, sås och fyllsa lövbitar. Mums! :) God sallad till och jordgubbar så klart till efterrätt! :)
Mysig kväll!!

Åkte förbi tårteriet vid halv tio och var där en timme..grejjade lite.
Man ska inte tro att man är ledig trots att man har ledig helg ;p Men jobbar i tårteriet hela helgen!!

Tänkte visa er hur fint det är med betong ;p Äntligen, har ju surrat om bilder en vecka typ :)
Men bättre sent än aldrig heter det ju ;)

Älskar betong..så snyggt!



         





Fint va?! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig, är helt slut!
Ska upp före tuppen som sagt imorrn med..till tårteriet, men är mkt lättare att stiga upp när man jobbar åt sig själv ;p

Natti på er!
Och hoppas ni haft en härlig midsommar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0