full rulle..

Jaha ja, ny vecka! Känns bra! :)
Mindre bra att jag snart börjar mitt sommar vik. Hade helst bara jobbat med tårteriet i sommar, lägga all kraft på det! :) Men det kommer!! Jag har ju tur som får jobba på ett kanonställe med många bra människor ;p
Man får se det possitiva iaf!

Idag har jag och Lucaz haft sovmorgon, jag vaknade till och med före honom ;p Stora killen som sover till tolv!
Shiit vart tar tiden vägen?! Mosters lilla kille..

Jag har då hunnit diska undan och allmänt röjt undan, dammsugit och vattnat blommor. Skurat toan.
Kvar att göra idag är att olja in utemöblerna, plantera blommor som jag köpte igår, skura grillplatsen.
Hänga maskinen ute tror jag ;p Och så ska jag ta in alla rebarber som kommit, skära i små bitar och frysa in i tårteriet, passar bra till att göra kompotter till cupcakes och tårtor! :)

Sen kommer maken hem till middag, vad ovanligt! :)

Ska visa bilder sen när jag har planterat..så fint kommer det bli!
Köpte mest grönt och nån med vita blommor. Är ingen som gillar massa färger på blommor..
Betong + grönt = I liiike! :)

Nää nu måste jag vidre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0